Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνεις μετά την προπόνηση.


Δώσε βάση, ειδικά τώρα που την έχεις δει υπεραθλητής λόγω εγκλεισμού.
Δεν είσαι ούτε ο πρώτος, ούτε και ο τελευταίος που κάνει αυτά τα λάθη. Ποιος δεν θα ήθελε άλλωστε μετά από 2-3 ώρες έντασης και κόπωσης να ζήσει τη νιρβάνα του όπως ο ίδιος προτιμά.
Παρόλα αυτά, αν σέβεσαι τον κόπο και τον ιδρώτα σου, αλλά και τον χρόνο που διέθεσες για να τρέξεις στους δρόμους ή να γυμναστείς στο πάρκο, τότε δώσε προσοχή στα παρακάτω tips και φρόντισε να αρχίσεις να τα αποφεύγεις.
Ειδικότερα αν δεν έχεις πρόθεση να ακολουθήσεις καμιά διατροφή, αν αποφύγεις τις παρακάτω κακοτοπιές θα σωθείς. Γενικώς να έχεις στο μυαλό σου. 

1. Μένεις με τα ρούχα του γυμναστηρίου

sweating 1 1
Ακόμα και αν δεν ίδρωσες αρκετά, πρέπει να ξέρεις ότι τα ρούχα με τα οποία μόλις έγινες μούσκεμα είναι γεμάτα βακτήρια. Πέρα από αυτό, που μπορεί να μην σου λέει κάτι, να ξέρεις ότι μένοντας με τα ίδια ρούχα φλερτάρεις σοβαρά με την πνευμονία.
Λύση: Αν δεν ένιωθες μέχρι στιγμής άνετα με τα αποδυτήρια του γυμναστηρίου, τώρα δεν έχεις καμία δικαιολογία να μένεις με τα βρωμόρουχα στο σπίτι. Το ξέρουμε ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να πετύχεις 2-3 γνωστούς από το γυμνάσιο στο δρόμο αλλά μην αφιερώσεις και τόση ώρα. Θα τους δεις και αύριο, στο ίδιο μέρος.

 

2. Θαμώνας του καναπέ

couch
Μετά την προπόνηση νιώθεις ότι αξίζεις τη χαλάρωση. Ειδικά τώρα που έχει πάρει «φωτιά» το Netflix, δεν υπάρχει περίπτωση να σηκωθείς. Ωστόσο, το να μένεις ακίνητος ή τέλος πάντων να έχεις θρονιαστεί σε μια πολυθρόνα είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις, καθώς το αίμα πρέπει να κυκλοφορεί προκειμένου να επανέλθει το σώμα στην αρχική του κατάσταση.
Λύση: Δεν το λένε αποθεραπεία άδικα. Μετά την άσκηση, πέραν των διατάσεων που είναι απαραίτητες για τους μύες σου, περπάτα για 5-10 λεπτά πριν μπεις στο σπίτι. Θα γλιτώσεις από πιασίματα και μυϊκούς τραυματισμούς.

 

3. Διατροφή; 

Eating
Το πιο συνηθισμένο από όλα: Τελειώνεις τη γυμναστική και η λιγούρα σου έχει χτυπήσει κόκκινο. Όσες αντιστάσεις και αν έχεις σαν άνθρωπος, το στομάχι δεν υπακούει τη λογική. Επομένως αντί να φας ένα φρουτάκι ή να πιεις ένα τσάι, παραγγέλνεις με τους κολλητούς.
Λύση: Αν θες να φας μετά την άσκηση, ρίξε μια ματιά στις τροφές που είναι ό,τι πιο ευεργετικό μπορείς να καταναλώσεις μετά την προπόνηση. Επίσης καλό θα είναι να φας 20-30 λεπτά μετά το τέλος της προπονησης. Ναι, κάνε λίγο υπομονή γιατί έτσι θα κάψεις πιο εύκολα τις θερμίδες.  

 

4. Δεν είναι ώρα για αγγαρείες

car
Δούλεψες όγκο σήμερα και νιώθεις σαν τον Χαλκ. Ναι, δυνάμωσες για τα καλά, ωστόσο κάνε κράτει και μην τεστάρεις τη δύναμή σου μετά την προπόνηση. Η μετακίνηση της ντουλάπας μπορεί να περιμένει ή δεν είναι αναγκή να ανεβάσεις τώρα όσα κιβώτια θέλει να ανεβάσει η σύζυγος στο πατάρι. Οι βαριές εργασίες αμέσως μετά την προπόνηση θα σου επιβαρύνουν την πλάτη, τα πόδια και τους μύες. Είναι λόγος τραυματισμού.
Λύση: Ξεκουράσου και άσε την φασίνα για αύριο.

5. Πιέζεσαι παραπάνω απ' όσο πρέπει

exhausted
Τη Δευτέρα γύμνασες πόδια, την Τετάρτη χέρια, την Παρασκευή πήγες για λίγο τρέξιμο, άρα το Σάββατο μπορείς να καταπονηθείς. Παρόλα αυτά, το γεγονος ότι η τελευταία σου προπονήση ήταν κάπως χαλαρή δεν σημαίνει ότι το σώμα σου δεν χρειάζεται ξεκούραση.
Λύση: Φέρσου στο σώμα σου με σεβασμό, ξεκούρασέ το, ακόμα και αν εσύ δεν νιώθεις καταπονημένος, και εκείνο με τη σειρά του θα σε επιβραβεύσει.
Πηγή:https://www.newsbomb.gr

Σχόλια